Методична скарбничка
Креативна інноваційна особистість – мета освіти сьогодення. Сучасне
суспільство потребує творчої особистості, а також забезпечення умов для
найповнішого розкриття її здібностей, задоволення освітніх потреб.
Учитель – найвище звання, що існує в суспільстві. Тільки творчий
учитель, творча особистість може навчити і виховати творчу особистість учня.
Давня мудрість говорить: « Якщо твої плани розрахований на рік – сій
хліб, якщо на десятиріччя – посади дерево, якщо навіки – навчай дітей».
Наша школа є тим місцем, де навчають і виховують, відкривають
можливості кожної дитини, допомагають їй
розкривати власні таланти.
Важливою умовою реалізації такого підходу є креативність педагога.
Риси, притаманні
творчій особистості вчителя:
Від креативної особистості вчителя лежить шлях
Творча особистість
Креативність = Творчість?
Творчість:
-
це
здатність до створення нового, оригінального;
-
це
особиста якість індивіда, що проявляється у готовності до створення нової ідеї,
до зміни.
Креативність:
-
високий рівень творчості;
-
високий
рівень працездатності;
-
психічне
та фізичне здоров'я ;
-
позитивне
мислення;
-
компетентність.
Тільки щоденною креативною діяльністю у
всіх виявах педагогічної праці і особистого життя вчитель може виховати креативного учня.
Колектив Мелітопольської гімназії
№10 постійно шукає, раціоналізує свою діяльність.
Важливою професіональною
рисою педагога є його методична вправність. А це і є – постійний творчий пошук,
неперервне вдосконалення своїх знань і майстерності.
Система методичної та виховної роботи
спрямована на збереження і розвиток творчою потенціалу педагогічного колективу
і передбачає запровадження цікавих,
інноваційних форм, які пробуджують активність і творчий запал педагогів та їх вихованців.
Методичні родзинки
І група заходів
спрямована на підсилення практичного напряму самоосвіти :
1. Педагогічні ради
- «Сучасний урок –
спільна творчість учителя і учня»
- «Від творчого
вчителя до творчого учня»
ІІ група заходів
спрямована на підсилення наукового напряму самоосвіти:
ІІІ група заходів
передбачає колективну творчість
3. Педагогічна вітрина:
«Майстерність без меж»
( Атестація педагогічних працівників).
Картки «Словник для педагога»
Діагностика педагогічного колективу
4. Тренінгове заняття для обдарованих учнів та педагогів «Логіка мислення».
Картки «Словник для педагога»
Діагностика педагогічного колективу
4. Тренінгове заняття для обдарованих учнів та педагогів «Логіка мислення».
IV група
заходів заохочує педагогів до активної
творчої діяльності:
творчої діяльності:
5. Майстер класи, які
проводять вчителі – методисти гімназії:
- Акулова С.В.
- Дятлов М.В.
- Маденов А.П.
7. Конкурси:
«Зоряна година» - для юних математиків, учнів 5-х класів шкіл міста:
«Турнір знавців російської
мови» - для філологів обдарованих учнів 9 кл. шкіл міста:
8. «Посвята в
гімназисти», Ломоносівський турнір.
V група заходів сприяє оприлюдненню
індивідуальних напрацювань:
індивідуальних напрацювань:
Отже, раціональне
поєднання колективної мудрості й індивідуальної творчості забезпечує якісне
розв’язання навчальних потреб, упровадження інноваційних технологій, апробацію
нових методик, а в результаті – сприятиме підвищенню професійної майстерності
педагогів та розвитку творчої особистості учня.
Комментариев нет:
Отправить комментарий