Досвід

Методична скарбничка

Креативна інноваційна особистість – мета освіти сьогодення. Сучасне суспільство потребує творчої особистості, а також забезпечення умов для найповнішого розкриття її здібностей, задоволення освітніх потреб.

Учитель – найвище звання, що існує в суспільстві. Тільки творчий учитель, творча особистість може навчити і виховати творчу особистість учня.
Давня мудрість говорить: « Якщо твої плани розрахований на рік – сій хліб, якщо на десятиріччя – посади дерево, якщо навіки – навчай дітей».

Наша школа є тим місцем, де навчають і виховують, відкривають можливості кожної дитини,  допомагають їй розкривати власні таланти.
Важливою умовою реалізації такого підходу є креативність педагога.


Риси, притаманні творчій особистості вчителя:

Від креативної особистості вчителя лежить шлях
 до креативної особистості учня.

Творча особистість

Креативність = Творчість?

Творчість:
-         це здатність до створення нового, оригінального;
-         це особиста якість індивіда, що проявляється у готовності до створення нової ідеї, до зміни.
Креативність:
-         високий рівень творчості;
-         високий рівень працездатності;
-         психічне та фізичне здоров'я ;
-         позитивне мислення;
-         компетентність.
     Тільки щоденною креативною діяльністю у всіх виявах педагогічної праці і особистого життя вчитель може виховати креативного учня.

           Колектив Мелітопольської гімназії №10 постійно шукає, раціоналізує свою діяльність.
Важливою професіональною рисою педагога є його методична вправність. А це і є – постійний творчий пошук, неперервне вдосконалення своїх знань і майстерності.
         Система методичної та виховної роботи спрямована на збереження і розвиток творчою потенціалу педагогічного колективу і передбачає запровадження  цікавих, інноваційних форм, які пробуджують активність і творчий запал педагогів та їх вихованців.
Методичні родзинки
І група заходів спрямована на підсилення практичного напряму самоосвіти :


1. Педагогічні ради
- «Сучасний урок – спільна творчість учителя і учня»
- «Від творчого вчителя до творчого учня»

ІІ група заходів спрямована на підсилення наукового напряму самоосвіти:

2. Методичні та психолого – педагогічні семінари:
- «Грані педагогічної майстерності»;

ІІІ група заходів передбачає колективну творчість

3. Педагогічна вітрина:
«Майстерність без меж» ( Атестація педагогічних працівників).
Картки «Словник для педагога»
Діагностика педагогічного колективу

4. Тренінгове заняття для обдарованих учнів та педагогів «Логіка мислення».


IV група заходів заохочує педагогів до активної 
творчої діяльності:


5. Майстер класи, які проводять вчителі – методисти гімназії:
- Акулова С.В.
- Дятлов М.В.
- Маденов А.П.

7. Конкурси:
«Зоряна година» - для юних математиків, учнів 5-х класів шкіл міста:


«Турнір знавців російської мови» - для філологів обдарованих учнів 9 кл. шкіл міста:


8. «Посвята в гімназисти», Ломоносівський турнір.


 


V група заходів сприяє оприлюдненню 
індивідуальних напрацювань:

9. Публікації методичних матеріалів.





Отже, раціональне поєднання колективної мудрості й індивідуальної творчості забезпечує якісне розв’язання навчальних потреб, упровадження інноваційних технологій, апробацію нових методик, а в результаті – сприятиме підвищенню професійної майстерності педагогів та розвитку творчої особистості учня.

Комментариев нет:

Отправить комментарий